Verzenden
Tool Care Nederland hecht veel belang aan een veilige en snelle levering van de door u gekochte producten.
Tool Care Nederland hecht veel belang aan een veilige en snelle levering van de door u gekochte producten. Daarom werken wij samen met GLS om uw bestellingen zorgvuldig af te leveren. Alle bestellingen worden door onze medewerkers zelf ingepakt en uitgeleverd aan GLS. Op die manier kunnen wij garanderen dat uw bestelling altijd op een veilige manier verpakt is. De kosten bedragen per verzending € 8,95.
Uw bestelling wordt verzonden voor € 8,95 (tot 10 kg en een maximale grootte van 100 x 70 x 58 cm). Is uw orderwaarde boven de €25,- dan wordt uw bestelling gratis verzonden. Heeft u een adres die buiten Nederland valt, dan wordt er een extra bijdrage in rekening gebracht. De verzendkosten worden automatisch in onze webshop berekend.
Snelheid van levering
Voor de meeste producten geldt dat voor 12.00 uur besteld, de levertijd 1-3 werkdagen (inclusief zaterdag) is. Hierbij geldt dat 95% van alle bestellingen de volgende werkdag (ook op zaterdag) al thuis wordt bezorgd. In een zeldzaam aantal gevallen is de levertijd langer dan 3 werkdagen. Mocht dit het geval zijn, wordt de verwachte levertijd altijd met u gecommuniceerd.
- Uw bestelde artikelen moeten op voorraad zijn (mocht dit niet het geval zijn communiceren we dit altijd eerst naar u).
- Als wij uw betaling hebben ontvangen.
- U een verzendadres in Nederland of België hebt.
Wanneer verzenden jullie?
Wij verzenden uw bestelling op elke werkdag.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden wordt?
Zodra wij uw bestelling hebben verzamelt en klaar hebben gezet krijgt u van ons een e-mail met alle verzendinformatie.
Krijg ik een Track & Trace code?
Ja zeker, u krijgt meteen als wij uw bestelling klaar hebben staan een Track & Trace code per e-mail toegezonden. Daar vindt u alle nodige informatie over uw bestelling.
Mijn pakket is er nog steeds niet, wat nu?
U moet in elk geval altijd rekening houden met een bezorgperiode van 1 a 2 dagen (tenzij anders gecommuniceerd). Dat is de marge die GLS hanteert. Zondag telt daarbij niet mee. GLS levert nog niet op maandag, we houden u er van op de hoogte als dit wel het geval is.
Als u wilt weten waar uw pakketje, pak dan de mail erbij die u heeft ontvangen met daarin de Track & Trace informatie, daar staat namelijk alle informatie in die u nodig heeft.
Mocht het toch allemaal niet lukken of u komt er echt niet uit? Dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.